♡ I'M ALIVE

Hej bloggisen! Jag vet att jag uppdaterar skitdåligt, men ska jag var ärlig orkar jag inte uppdatera med mobilen. Som alla vet tycker jag att det suger att blogga med mobilen, först och främst för att man inte kan skriva vettiga inlägg.. Det blir väl mest "hej nu sitter jag här och ska hit, hej då!" och jag tycker det är kul att blogga men gör sista gången nu så alla vet så tycket jag ej det är kul att mobilblogga. Ja, jag har en Ipad men jag hade inte tid att blogga från den idag. Jag ska bättra mig. 

 
Sååååå, annars då? Själv sitter jag i soffan och chillar. Jag börjar kvart i 10 imorgon.. Åh, så sköööönt! Videofyme laggar sönder, verkligen! Jag ska försöka en gång till. Buhhuuu. Naaajjj men vi hörs sen. Tacktacktack till er som fortfarande läser, ni är bäst. Lite glada sådär, hittade ingen annan bild lol.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0